. . .


Opet uvrede. Ne znam dokle doseze moje strpljenje, gdje je moja granica ustvari. Mozda se bojim velike promjene a i dijete je tu sad. I njegov zivot bi se promijenio ako bih ja potegla rucnu.
Svaka 2-3 dana rasprave, s njegove strane uvrede.
Maloprije kaze da ce mi kosti polomiti. 😊 Bas nam ljubav buja, raste. 😂
Razmisljam da pocnem da redovno pisem dogadjaje. Jedan novi, jedan stari. A ima ih bezbroj… Da bi bili u toku. Da bi mi neko mogao i nesto pametno reci. Mozda je do mene. 👽

lightoffaith
Nakon toliko izgubljenih snova......

4 komentara

  1. Nikome ne daj na sebe. Nikome zivom. Jer nitko nema pravo da te vrijeda, da se radi nekoga osjecas manje vrijednom. I tu si u startu zeznula stvar, jer si to dopustila. Ne postuje te, cim ima srca tako se ponasati. Razgovarajte, to je jedini nacin. Sjedi nasuprot njega, otvori dusu, nek te saslusa, sve mu reci. Kako se osjecas, ma sve sto ti lezi na dusi. Od A do Ž. On umjesto da prsti od radosti jer si mu rodila sina, da ti pomaze koliko god moze.. Da uzivate zajedno u najljepsim trenutcima zivota. On se ponasa kao zivcani kreten. Ne postuje te.
    Drzi se i zelim ti da budes sretna i zadovoljna!
    Ne znam sjecas li se, ostavila sam ti ovdje nekad davno komentar, kad si pisali o zelji da ostanes trudna. A moj je komentar bio..- da pricekas, da ne zuris, da uzivate zajedno. Da se upoznajete, plesete, smijete se,putujute itd itd.. Mozda sad shvacas te rijeci. Ja znam da si to zeljela, al u vecini slucajeva je potrebno proci neke stvari, sazreti, upoznati se.. Da bi kasnije tu postojala medusobna komunilacija, postivanje, obzir prema drugome.

  2. Oooooooooj nema mi ništa mrže kad mi govori SMIRI SE, a ja totalno SMIRENA, a on je taj koji HISTERIŠE. Ne može ti smetat što dijete plače, nismo više u 60tim i 70tim digni guzicu razmaženu i izvedi dijete napolje, igraj se s njim jebo te otac onaj. Ne znam šta bi ti rekla, osim da je kljusina. I najgore je to ZBOG DJETETA, jer se zavučeš predaleko, i kad pogledaš već si 20 godina u braku. Rješavaj to na vrijeme, dozvoli da se i roditelji upetljaju, sjedite svi fino – vas dvoje i vaši roditelji i pričajte. Nemoj da poludiš zbog tikvana.

Komentariši